Aku Sebuah Basikal Karangan

Cool Aku Sebuah Basikal Karangan 2022. View karangan berwaspada ketika menunggang basikal.docx from bahasa malaysia eit311 at sjk (t) ladang walbrook. Disebuah kilang membuat kereta di shah alam.

Aku Sebuah Beg Sekolah.
Aku Sebuah Beg Sekolah. from www.scribd.com

Aku sebuah basikal aku ialah sebuah basikal yang berjenama bmx. Aku mempunyai 18 gear dengan sistem brek cakera. Disebuah kilang membuat kereta di shah alam.

Karangan Pendek Aku Sebuah Basikal Susun Kemas Badanku Terdiri Daripada Besi Waja Getah Asli Kaca Dan Plastik.


Setelah siap diproses aku dihantar ke sebuah kedai basikal. Aku sebuah basikal karangan darjah 4. Aku ialah sebuah basikal aku diperbuat daripada besi dan keluli yang berkualiti.

Disebuah Kilang Membuat Kereta Di Shah Alam.


Besi , aku berwarna merah. Karangan aku sebuah basikal tahun 4. Sambil memerhati dia bermain tercetus idea funny ni.

Badan Saya Dipasang Dengan Dua Tayar.


Saiz badanku tebal tetapi ringan. Aku sebuah basikal aku ialah sebuah basikal yang berjenama bmx. Aku dilahirkan di sebuah kilang membuat basikal di shah alam.

Ramai Pelanggan Yang Tertarik Dengan Kelebihanku Tetapi Mereka Tidak.


Nasa2k may 20, 2018 karangan ppsr, aku ialah sebuah basikal yang berjenama lagenda. Setelah meneliti keistimewaan aku dia pun membeli aku. Aku dilahirkan di sebuah kilang di shah alam selangor.

Tuliskan Sebuah Karangan Yang Bertajuk ’Aku Sebuah Basikal“.


View karangan berwaspada ketika menunggang basikal.docx from bahasa malaysia eit311 at sjk (t) ladang walbrook. Besi , aku dilahirkan di sebuah kilang yang terletak di selangor., setelah siap dipasang,. Aku berwarna kuning dan biru.

Belum ada Komentar untuk "Aku Sebuah Basikal Karangan"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel