Cara Transfer Duit Dari Agro Bank Ke Maybank

+10 Cara Transfer Duit Dari Agro Bank Ke Maybank Ideas. Di bahagian transfer type pilih tabung. Buka aplikasi linkaja lalu pilih menu kirim uang.

[2020] Cara Transfer Duit Dari BSN ke Maybank & Bank Lain Dengan ATM
[2020] Cara Transfer Duit Dari BSN ke Maybank & Bank Lain Dengan ATM from www.infosantai.com

Pada laman login, masukkan my username. Jika anda ingin cepat anda boleh ke kiosk maybank. Cara transfer duit maybank ke maybank (3rd party transfer) pastikan anda telah mempunyai akaun maybank2u.

Cara Transfer Duit Melalui Maybank2U Gunakan Pelayar Google Chrome, Firefox, Safari Atau Browser Default Telefon Bimbit Anda Untuk Login Ke Akaun Maybank.


Sahabat migran bisa mengirim uang ke malaysia melalui bank apa saja di hanya saja, tak sedikit masyarakat indonesia yang. Cara transfer duit dari bsn. Klik menu transfer klik transfer to other account pilih no account anda klik new transfer pilih bank penerima masukkan nama penerima dan no akaun penerima klik continue.

Masukkan Nama Pengguna Dan Kata Laluan.


Cara transfer duit maybank ke maybank melalui maybank2u download dan buka aplikasi maybank2u klik transfer di pojok kanan bawah layar klik transfer to other account. Select duitnow from transfer type drop list. Pada menu maybank, pilih transfer pilih antar rekening maybank masukkan nomor rekening tujuan masukkan.

Pada Menu “Select Payment Type” Sila Klik Dan Pilih “Funds Transfer” Pada Menu “Amount & When” Sila Masukkan Nilai Wang/Duit Yang Mahu Anda Pindah (Transfer) Dan Sila.


Cara transfer duit dari maybank2u ke akaun lain. Select account number from duitnow. Login ke akaun mybsn anda.

Setelah Tekan *141# Dan Tekan 3 Untuk Maybank, Lakukan Langkah Berikut :


Kemudian masukkan kad bsn anda seperti dalam gambar dibawah. Key in your username and password. Pilih nama bank tujuan contoh maybank.

Buka Aplikasi Linkaja Lalu Pilih Menu Kirim Uang.


Di bahagian transfer type pilih tabung. Jika anda ingin cepat anda boleh ke kiosk maybank. Pada bahagian tranfer to, pilih pada own account seterusnya klik pada no accoun maybank anda kemudian masukkan jumlah tranfer duit yang anda inginkan (maksimum 1.

Belum ada Komentar untuk "Cara Transfer Duit Dari Agro Bank Ke Maybank"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel