Cara Tukar Email Di Telefon

Incredible Cara Tukar Email Di Telefon Ideas. Pergi ke mesin atm rhb bank berhampiran. Di ponsel atau tablet android anda, bu… 2.

Cara Menukar Nama Di Gmail / Cara Ubah Nama Akun Gmail Di Android
Cara Menukar Nama Di Gmail / Cara Ubah Nama Akun Gmail Di Android from eunjotur.blogspot.com

Pergi ke mesin atm rhb bank berhampiran. Di bagian atas, ketuk info pribadi. Buka gmail pada komputer anda.

Mohon Untuk Siap Sedia Menerima Panggilan Dari.


Pada bahagian kemaskini maklumat, masukkan alamat email terkini anda pada ruangan emel. Sekiranya ingin tukar nombor telefon anda, anda boleh berbuat demikian pada. Pada info kontak, tap email.

Berikut Adalah Langkah Cara Kemaskini No Telefon Rhb Di Atm:


Klik pada gambar profil anda atau nama anda di menu. Di bawah maklumat hubungan, klik tambahkan telefon pemulihan untuk memastikan akaun anda selamat. Cakap kepada pegawai bank bahawa anda mahu tukar no telefon.

Masukkan Kad Atm Rhb Bank Dan No Pin Anda.


Di bagian atas, ketuk info pribadi. Dalam skrin tetapan, ketik alamat gmail anda. Tukar tulisan melayu ke jepun | ayat jepun.

Buka Apl Gmail Dan Log Masuk Ke Akaun Anda.


Simpan nama, emel, dan laman web saya dalam pelayar ini apabila saya mengulas. Buka laman web rasmi atau aplikasi. Di ruang seterusnya, akan tertera ruang untuk memasukkan emel atau nombor telefon.

Selepas Anda Hantar Email Tersebut, Pihak Bank Rakyat Akan Segera Telefon Anda Untuk Proses Pertukaran Nombor Telefon Dan Pengesahan.


Sila log masuk ke perbankan dalam talian cimb clicks pada telefon mudah alih atau komputer anda, pastikan sambungan internet anda baik. Masukkan tac yang dihantar ke no telefon baru. Berikut adalah cara untuk tukar/kemaskini no telefon ewallet anda:

Belum ada Komentar untuk "Cara Tukar Email Di Telefon"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel